- 4 juli 2024
- By Alexandra de Jong - van Riel
- In Algemeen
- 1360
- 0
Beste klanten, Wat zijn we blij met jullie!! We mogen in onze handjes knijpen dat er zoveel positieve woorden rond gaan over ons mooie bedrijf.🥰 Zoveel mooie woorden, dat ook steeds meer nieuwe klanten zich aandienen. Helaas zijn we op een punt gekomen waarbij we zo ontzettend ver vooruit moeten plannen, dat we dit geen service vinden naar onze vaste klanten toe. Daarom hebben we moeten besluiten om momenteel geen nieuwe klanten aan te nemen. We doen ons uiterste best om iedereen te helpen en te woord te staan, maar we hopen op uw begrip wanneer dit niet zo snel kan als u van ons gewend bent. Telefonisch en per mail zijn we momenteel ook iets slechter te bereiken. Toch zullen we proberen om de mail iedere paar dagen bij te werken.
Mocht u een APK/gepland onderhoud in het vooruitzicht hebben, dan is het fijn als u dit 2 maanden van te voren alvast zou kunnen inplannen. Dan kunnen we vast een datum vinden die langs beide kanten goed uitkomt.
Alvast ontzettend bedankt voor uw begrip en graag tot ziens🚗
Team Garage van Riel